Overslaan en naar de inhoud gaan

The Seven Misconceptions Of Youth Marketing

Jong zijn is een relatief begrip. Ik dacht met mijn 29 lentes nog een groentje te zijn. In sommige opzichten ben ik dat natuurlijk ook.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die jeugd van tegenwoordig ook?? Een herkenbare spreuk die iedereen op een bepaald moment van zijn leven uitspreekt.

related partner content for mobile comes here

Het is net dat je jezelf voorneemt om nooit zoals je vader of moeder te worden. En op een zekere dag als je tegen je kinderen staat te schreeuwen, besef je dat je bent geworden wat je als puistige puber het meest vreesde.

Socrates (469?399 B.C.) sprak destijds al de fameuze woorden uit:

"The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers."

Als jongere weet je (lees: denk je) dondersgoed hoe het allemaal anders moet. Ergens in het proces naar de volwassenheid gaat het gigantisch mis. Hoe ga je als marketeer om met jongeren zonder dat je jezelf en de organisatie waar je voor werkt volkomen voor schut zet?

Immers bestaat er iets irritanter dan een volwassenen die streetslang probeert te praten? Met uitzondering van geweldige staaltje marketing uiteraard.

Hip en onwijs tof zijn inmiddels vervangen voor woorden als vet, lauw en gruwelijk. Paul Macgregor van heeft jongeren marketing mooi verwoord in deze presentatie die ik jullie niet wil onthouden.

View SlideShare or your own. (tags: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in