Overslaan en naar de inhoud gaan

BomVol grote winnaar Customer Media Awards

Het innovatieve online magazine Bomvol van bol.com kwam als grote winnaar uit de bus bij de uitreiking van de Customer Media Awards…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal werden er 23 nominaties uitgedeeld. Daaronder waren vier gouden awards. Naast in de categorie business-to-consumer ( Readershouse Brand Media en Born05) waren dat in dezelfde categorie het magazine Politiepost (Maters & Hermsen), in de categorie interne uitgave het crossmediale concept Link (vdBJ Communicatie Groep), en in de categorie business-to-business personeelsuitgave Even van Centraal Beheer Achmea (vdBJ Communicatie Groep).

related partner content for mobile comes here

Zilver ging in de categorie business-to-business naar In Tune (vdBJ Communicatie Groep) van Getronics PinkRoccade en in de categorie interne uitgave naar het Sociaal Jaarverslag 2007 (Hemels Publishers) van UWV.

RaboEarth (vdBJ Communicatie Groep) van de Rabobank ontving, eveneens in de categorie interne uitgave, het zogenoemde plexiglas van de jury.
Behalve goud, zilver, plexiglas en nominaties in de deelcategorieën waren en nog enkele speciale categorieën. In de categorie ‘meest vernieuwend’ won Dichterbij van Rabobank (vdBJ Communicatie Groep). Link van Getronics PinkRoccade werd verkozen tot Crossmediaal concept van het jaar. (MarketingTribune)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in