BomVol grote winnaar Customer Media Awards
In totaal werden er 23 nominaties uitgedeeld. Daaronder waren vier gouden awards. Naast Bomvol in de categorie business-to-consumer ( Readershouse Brand Media en Born05) waren dat in dezelfde categorie het magazine Politiepost (Maters & Hermsen), in de categorie interne uitgave het crossmediale concept Link (vdBJ Communicatie Groep), en in de categorie business-to-business personeelsuitgave Even van Centraal Beheer Achmea (vdBJ Communicatie Groep).
Zilver ging in de categorie business-to-business naar In Tune (vdBJ Communicatie Groep) van Getronics PinkRoccade en in de categorie interne uitgave naar het Sociaal Jaarverslag 2007 (Hemels Publishers) van UWV.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
RaboEarth (vdBJ Communicatie Groep) van de Rabobank ontving, eveneens in de categorie interne uitgave, het zogenoemde plexiglas van de jury.
Behalve goud, zilver, plexiglas en nominaties in de deelcategorieën waren en nog enkele speciale categorieën. In de categorie ‘meest vernieuwend’ won Dichterbij van Rabobank (vdBJ Communicatie Groep). Link van Getronics PinkRoccade werd verkozen tot Crossmediaal concept van het jaar. (MarketingTribune)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid