Overslaan en naar de inhoud gaan

Jousma weg bij Wehkamp

Roelof Jousma is onverwacht vertrokken als directeur marketing services en ict bij Wehkamp. Hij is ad-interim opgevolgd door Ton van Eijk,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jousma heeft ruim tien jaar bij Wehkamp gewerkt in diverse functies aan marketing kant. Sinds juni dit jaar was hij aangesteld als directeur marketing services en ict. Jousma was onder meer verantwoordelijk voor de redesign van de Wehkamp site, de lancering van het nieuwsplatform wehkampreporter.nl en de geplande samenwerking met imagostyliste Dyanne Beekman. Emerce plaatste hem op de shortlist voor de verkiezing van e-commerce man/vrouw van het jaar. Het is niet bekend wat de aanleiding is voor het vertrek en wat Jousma gaat doen.

related partner content for mobile comes here

Zijn opvolger heeft volgens een perswoordvoerder toegezegd in ieder geval tot en met 2009 de taken waar te nemen. Van Eijk maakte naam als marketingbaas van de Hema, dat hij een sterk verjongd imago gaf. Ook droeg hij bij aan de herpositionering van de V&D. Tegenwoordig is hij actief met zijn bureau “De kracht van Buiten” dat consumentgerichte ondernemingen adviseert en begeleidt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in