WNF start campagne 'Geloof jij dit?'
Met een interactieve publiekscampagne maakt het Wereld Natuur Fonds (WNF) de komende maanden duidelijk wat de drijfveer is achter de…
Onder het motto ‘Geloof jij dit?’ krijgt het publiek via de WNF-website, radio en tv vragen voorgeschoteld over ‘de meest opmerkelijke natuurwonderen van onze planeet’. De antwoorden op die vragen lijken voor de hand liggend, maar zijn het niet. Foto’s, filmpjes en geluidsfragmenten moeten de kijker uitdagen om op ontdekkingstocht te gaan. National Geographic Channel sluit bij de campagne aan met een reeks documentaires over unieke diersoorten en hun gedrag, die vanaf 21 december wordt uitgezonden (elke zondagavond om 18.00 uur). Al eerder werkten het WNF en National Geographic Channel samen tijdens de Noordpoolcampagne van het WNF.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid