Grote marketingcampagne voor boek van start
Organisaties als GAU, Koninklijke NBb en CB steken geld in de campagne die bedoeld is om iets te doen aan de stagnerende boekenmarkt. Er zijn zes verschillende tv/commercials gemaakt rond het thema Het boek van Sinterklaas. De spotjes zijn te zien op Nederland 1, 2 en 3, Net 5, SBS 6 en Veronica.
Eén van de commercials is niet geschikt voor onder de achttien en wordt daarom alleen na negen uur 's avonds uitgezonden. De campagne loopt van 20 november tot en met 6 december, vertelt Henk Kraima, directeur van de CPNB aan Boekblad: ‘We beginnen met televisie. Volgende week gaan we intensiveren en komen daar de radiospots bij. Het is dan de tijd van de impulsinkopen. Bovendien heb je dan de Sinterklaaskoopavonden. Daar spelen we op in.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaWim T. Schippers roept de luisteraar daarna in drie nieuwe spotjes op tot het kopen van een boek voor kerst. De CPNB maakte in het verleden al de nodige reclame op de radio, met spotjes waarin Wim T. Schippers opriep tot het kopen van ‘een boek!'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid