Klanten paaien met geld en cadeautjes
Klantenbinding werkt, als de klant er beter van wordt. Kortingen zijn de beste incentives.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
53 procent van de consumenten gaat er meer door kopen, 47 procent neemt er ook andere producten door af, 56 procent blijft langer trouw en 49 procent beveelt het merk of product aan anderen aan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar pas op: korting is makkelijk te imiteren en levert geen emotionele binding op. De mix van financieel voordeel én een of ander persoonlijk cadeautje werkt het best in loyaliteitsprogramma’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Direkt Marketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid