Mama’s op het web
Internettende moeders zijn uitgegroeid tot een van de (koop)krachtigste groepen consumenten. Ze beheren niet alleen de huishoudportemonnee,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
En, minstens zo belangrijk: hun word of mouth power is enorm. De helft van alle vrouwen met kinderen praat minstens een keer per dag met iemand anders over ervaringen met producten. Een goudmijn voor marketeers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maak echter niet de fout om deze vrouwen allemaal op één hoop te gooien. Ze zijn weliswaar vooral moeder maar willen ook wel eens op andere interesses worden aangesproken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid