Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Pont vertrekt bij Fortis ASR

Per 1 november vertrekt Ronald Pont bij Fortis ASR. Sinds 1 juli 2006 is hij Directeur Marketing & Communicatie en lid van het directieteam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarom vertrekt Pont?

related partner content for mobile comes here

Fortis meldt: 'De intentie van Ronald Pont om binnen Fortis een vervolgstap in zijn carrière te zetten -om zo invulling te geven aan zijn bredere ambities- kan door de recente ontwikkelingen rond Fortis niet meer worden gerealiseerd. Daarom heeft hij -in goed onderling overleg- ervoor gekozen zijn carrière buiten Fortis verder te ontwikkelen.'

Ronald Pont: 'Ik kijk met trots terug op een periode waarin we -in de samenwerking met onze distributiepartners- voor Fortis ASR veel hebben bereikt op het gebied van klanttevredenheid, versteviging van marktposities en persoonlijke betrokkenheid bij succes'.

'Ronald heeft in de afgelopen jaren een belangrijke impuls gegeven aan het denken vanuit de eindklant. Daarmee heeft hij de basis gelegd voor echte innovatie', aldus Roeland van Vledder, directievoorzitter van Fortis ASR.

Mooi, maar het Fortis-merk is dood en over. Het kan raar lopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in