Overslaan en naar de inhoud gaan

Sidney Mock commercieel directeur Spil Games

Sidney Mock start vanaf 1 november als Chief Commercial Officer bij Spil Games.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mock werkte hiervoor bij Google, eerst als marketingmanager Benelux en later in een salesfunctie, als Industry Leader. Daarvoor was hij marketingdirecteur bij Monster Worldwide en marketingmanager bij Smart.

related partner content for mobile comes here

Mock zal zich in zijn nieuwe functie voornamelijk bezig houden met de uitrol van een internationale salesorganisatie.

Mock in een reactie: ‘Dit kwam eigenlijk gewoon op mijn pad. Ik leerde de directie van Spil Games kennen en op een gegeven moment lag er het aanbod om de salesorganisatie internationaal uit te bouwen. In veel landen groeit Spil Games sterk maar is er nog geen saleskantoor. Ik ga die uitrol vormgeven.’

Spil Games ontwikkelt wereldwijd gameplatforms. Het bedrijf is aanwezig in meer dan 45 landen. In Nederland exploiteert het onder andere Spelletjes.nl. De portals tellen maandelijks meer dan 75 miljoen unieke gebruikers die gratis casual games spelen. Spil Games verdient geld door advertising in en rond deze games.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in