Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG 4D wint zilver op Golden Drum

Euro RSCG 4D heeft zilver gewonnen op Golden Drum, het reclamefestival voor Centraal en Oost Europa. Het zilver was voor 'Une…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Serge Fenenko (Novocortex) was juryvoorzitter Interactive op het Golden Drum (in Slovenië). Hij noemt het festival de Cannes Lions voor Centraal en Oost Europa (New Europe). Fenenko: 'Het festival wordt elk jaar groter omdat de reclameindustrie in New Europe snel groeit en omdat het festival steeds meer deelnemers uit het Westen trekt. Ik was ook zeer blij voor Euro RSCG 4D die de Silver Drum won voor .

related partner content for mobile comes here

De Grand Prix in Interactive ging naar Change Integrated uit Polen voor een campagne voor de anti-katerpil SpecTab. Goud ging naar Cello Challenge, een online spel voor Berliner Philarmoniker door Scholz & Friends Germany. Ook goud was er voor een bannercampagne van MediaFront uit Noorwegen voor het portal. Deze campagne kreeg eerder dit jaar de Grand Prix in Cannes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in