Overslaan en naar de inhoud gaan

Stivoro denkt aan shirtreclame Feyenoord

Stichting Volksgezondheid en Roken Stivoro overweegt het tijdelijk laten plaatsen van de campagneslogan ‘In iedere roker zit een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Directeur Lies van Gennip: 'Totdat er een nieuwe naam gevonden is voor de huidige sponsor Fortis, die momenteel in handen is van de staat. Het plaatsen van de slogan lijkt ons dan ook een leuk idee, dat we bij dezen graag willen voorleggen aan de ministers van Financiën en VWS.'

related partner content for mobile comes here

Wat Stivoro betreft, zou er iedere week een andere, nuttige boodschap op de shirts geplaatst kunnen worden. Van Gennip: 'Zolang de boodschap maar aansluit op het gezondheidsbeleid van de overheid en past bij de sport. Op deze manier kun je een zinvolle bijdrage leveren aan het verbeteren van de gezondheid van de (rokende en niet rokende) Nederlandse bevolking. We wachten op reactie vanuit Den Haag.'

De gezamenlijke campagne ‘In iedere roker zit een stopper’ van KWF Kankerbestrijding, Nederlandse Hartstichting, Astma Fonds en Stivoro moet duidelijk maken dat iedereen kan stoppen met roken. Feyenoord heeft nog niet gereageerd op het idee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in