'Nederlandse vrouwen inspireren elkaar'


Een kwart van de Nederlandse vrouwen vindt andere vrouwen inspirerend, zo blijkt uit het twee onderzoeken van vrouwenmagazine Nouveau en huidverzorgingsmerk RoC.
Nouveau en RoC brengen deze maand een mini-tijdschrift uit. Het zal bij de Nouveau worden gesloten en heeft als thema 'inspiratie'. De uitkomsten van het onderzoek van Roc onder 500 Nederlandse vrouwen en een Nouveau-onderzoek onder 244 Nederlandse vrouwen zijn de basis van het mini-tijdschrift.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit het RoC-onderzoek blijkt dat onder de bekende Nederlandse vrouwen prinses Maxima met 23 procent van de stemmen het inspirerendst is voor de ondervraagde Nederlandse vrouw. Van de voorgelegde buitenlandse vrouwen is Oprah Winfrey het inspirerendst met 36 procent. Uit het Nouveau-onderzoek blijkt dat 30 procent prinses Maxima het inspirerendst vindt. Bij de buitenlandse vrouwen wordt Oprah Winfrey door 24 procent genoemd.
Uit beide onderzoeken kwam naar voren dat een kwart van de Nederlandse vrouwen inspiratie vindt in mode. Waren dat in het RoC-onderzoek ontwerpers Marlies Dekkers en Viktor & Rolf, respectievelijk 21 procent en 17 procent. De Nouveau-respondenten kozen met 26 procent voor Mart Visser.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid