Overslaan en naar de inhoud gaan

Auping maakt beste wooncampagne

Auping heeft tijdens de uitreiking van de Sanoma Woon Awards de award voor beste wooncampagne gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Auping won met haar ‘ventilatie’-campagne. De jury zei hierover: 'De campagne van de beddenproducent is op de eerste plaats helder, maar heeft ook een hoog voelbaarheidsgehalte. Door deze bijzondere presentatie wordt de campagne niet snel vergeten.'
Hella Jongerius ontving afgelopen weekend in De Lichtfabriek in Haarlem de oeuvreprijs 2008. Jan Tichelaar is woonprofessional van het jaar. De Jar Tops – een serie kunststof schroefdeksels - van Jorre van Ast voor Royal VKB zijn verkozen tot beste woonproduct 2008. Basiclabel, met vestigingen in Noord-Holland, werd beste woonwinkel. Miele heeft de award ontvangen voor mooiste stand van de Woonbeurs Amsterdam.
De Sanoma Woon Awards - een initiatief van de woonbladen van Sanoma Uitgevers - worden jaarlijks uitgereikt aan bijzondere producten, prestaties en professionals in de woonbranche. Er zijn vier categorieën: beste woonproduct, beste woonwinkel, beste woonprofessional en beste wooncampagne.

related partner content for mobile comes here

Op de foto alle winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in