Auping maakt beste wooncampagne


Auping won met haar ‘ventilatie’-campagne. De jury zei hierover: 'De campagne van de beddenproducent is op de eerste plaats helder, maar heeft ook een hoog voelbaarheidsgehalte. Door deze bijzondere presentatie wordt de campagne niet snel vergeten.'
Hella Jongerius ontving afgelopen weekend in De Lichtfabriek in Haarlem de oeuvreprijs 2008. Jan Tichelaar is woonprofessional van het jaar. De Jar Tops – een serie kunststof schroefdeksels - van Jorre van Ast voor Royal VKB zijn verkozen tot beste woonproduct 2008. Basiclabel, met vestigingen in Noord-Holland, werd beste woonwinkel. Miele heeft de award ontvangen voor mooiste stand van de Woonbeurs Amsterdam.
De Sanoma Woon Awards - een initiatief van de woonbladen van Sanoma Uitgevers - worden jaarlijks uitgereikt aan bijzondere producten, prestaties en professionals in de woonbranche. Er zijn vier categorieën: beste woonproduct, beste woonwinkel, beste woonprofessional en beste wooncampagne.
Op de foto alle winnaars.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid