Overslaan en naar de inhoud gaan

Financiele marketeers hebben het moeilijk, maar de redding is nabij

Geen sector die het de afgelopen maanden harder voor de kiezen heeft gekregen dan de financiele dienstverlening.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En de marketeers in die branche lijden echt pijn. Wie gelooft ze nog? Hoe kun je door blijven adverteren voor producten terwijl de wereld in brand staat?

related partner content for mobile comes here

organiseert samen met en op 3 december .

Met onder andere: Jaap Versfelt van McKinsey die uitlegt hoe het mis kon gaan en hoe het verder moet. Ceo Marco Keim van Aegon geeft vijf trends die marketeers echt treffen.

Daarnaast komen er drie cases aan bod die tot de top van financiele marketing in Nederland behoren: , Pure Life en de . Zij gaan de strijd aan om de Financial Marketing Award 2008.

Verder de twee laatste Marketeers of the Year: Rene Repko van de Hema en Herwin van den Berg van Heineken. is ook aardig.

Ben je wat diffuus? Wil je met financiele marktingcollega's je zorgen delen en nieuw perspectief krijgen?

Het goede nieuws is dat lezers van TvM en bezoekers van MolBlog krijgen.

Wees er snel bij, want het zit al behoorlijk vol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in