Viktor & Rolf Reclamemannen van het Jaar
Het duo, dat zelf niet aanwezig was, kreeg de prijs van MarketingTribune omdat 'beide Nederlandse heren merkinconen zijn geworden die internationaal grote bekendheid genieten. Hun shows zijn briljante explosies van creativiteit, trekken altijd weer de aandacht. Het merk V&R wordt uitgerold via onder meer hun eigen geuren, samenwerking met H&M en in 2008 met Diesel. Ze zijn de trots van onze creatieve industrie.' Hoofdredacteur Luuk Ros noemt de keuze voor Viktor & Rolf in zijn commentaar shockerend maar charmant.
De uitverkiezing van Viktor & Rolf past in de trend dat de Reclameman van het Jaar steeds vaker buiten het echte marketing-communicatievak wordt gezocht. Dit jaar waren ook genomineerd: Jan-Willem Sieburgh (Rijksmuseum), Jacques Kuijf (FD Media Groep), Bas Verhart & Marleen Stikker (Picnic) en Hans van Dijk (Skipintro). De prijs werd uitgereikt door burgemeester Job Cohen, die vorig jaar werd uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar. Jan-Willem Sieburgh kreeg de Publieksprijs die dit jaar voor het eerst werd uitgereikt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe Gouden Zaag voor SRM reclametalent ging naar Karian Weijers en Thijs Bierstekers. Het team won dit jaar in Cannes nog een Gouden Leeuw en is twee weken geleden begonnen bij Wieden+Kennedy Amsterdam.
De Shooting Star voor SRM marketingtalent van het jaar ging naar Renee Peeters, die recent van SWOCC naar Br-nd Positioneringsgroep overstapte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid