Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 grootste groeier in CLO

Radio 538 is de grootste stijger in marktaandeel in het CLO, de luistercijfers over de periode september-oktober 2008 van Intomart GfK.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 gaat maar liefst van 10,7 naar 11,4 procent. Radio 1 incasseerde de grootste daling: van 7,3 naar 6,8. De ORN-zenders kwamen uit op 13,4 procent en bleven daarmee gelijk in marktaandeel. Radio 2 ging van 9,9 naar 9,6, terwijl Sky Radio van 9,0 naar 8,9 daalde.

related partner content for mobile comes here

3FM noteerde een stijging van 7,4 naar 7,7, terwijl Q-music op 6,7 bleef staan. Radio Veronica deed het goed met een stijging van 6,3 naar 6,6. CRN/E/Power daalde van 4,1 naar 3,9. Arrow Classic Rock kwam uit op 2,7 (was 2,6). Daarmee was de zender even groot als 100% NL (had 2,8). Radio 5 zit in de lift met een stijging van 2,4 naar 2,6 procent. Radio 10 Gold ging van 2,6 naar 2,5.

Overige zenders: Classic FM 2,1 (2,1), Slam FM 2,0 (2,3), Radio 4 1,9 (2,0), BNR nieuwsradio 0,8 (0,7), Arrow Jazz FM 0,8 (0,8), Caz 0,4 (0,3), TMF radio 0,3 (0,2) Kink FM 0,3 (0,3) en Radio 6 0,2 (0,3).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in