Overslaan en naar de inhoud gaan

Rutger van Geenstijl.nl is Switch Doctor voor Opel

Opel grijpt de introductie van de Opel Insignia aan om leaserijdend Nederland uit de dagelijkse sleur te laten ontsnappen en zet Rutger van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opel grijpt de introductie van de Opel Insignia aan om leaserijdend Nederland uit de dagelijkse sleur te laten ontsnappen en zet Rutger van in als zogenaamde Switch Doctor.

related partner content for mobile comes here

Via kan aan mensen die al jaren een onwrikbaar gewoontegedrag vertonen, een Switch worden gestuurd. Zij ontvangen dan een videopeptalk van Rutger waarin hij mensen aanspoort de dagelijkse sleur te doorbreken. De Opel Insignia is daarbij de verbindende schakel.
Stephan Hinneman, marketingmanager Opel: 'Mensen zijn gewoontedieren die elke dag dezelfde routine afdraaien, zoals jaar-in-jaar-uit in hetzelfde merk auto rijden. Via ons Switch-concept spelen we in op de latente behoefte van mensen om uit die dagelijkse sleur te komen. Uiteraard speelt de Insignia daarbij een hoofdrol. Het is vooral onze uitdaging om heel leaserijdend Nederland kennis te laten maken met ons nieuwe vlaggenschip en een groot deel hiervan uiteraard te verleiden tot een switch.'
Tot en met 21 november zullen speciale Switch-teams op diverse drukbezochte plaatsen langs de Nederlandse snelwegen met de Insignia klaarstaan om leaserijders te verleiden tot een overstap. Ter plaatse kan men tijdens de dagelijkse tussenstop direct switchen van de eigen auto naar de Insignia, om daarna de reeds geplande route te vervolgen in de vorm van een proefrit. De eigen auto wordt achter de Insignia aan gereden en na de proefrit kan daarin de weg vervolgd worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in