Overslaan en naar de inhoud gaan

De-construct en Clay Amsterdam samengevoegd

De creatieve Isobar-bureaus de-construct en Clay Amsterdam, alsmede de creatieve activiteiten van Bookmark, gaan samen verder onder één…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het bundelen van de krachten ontstaat een 35 man sterke digitaal bureau, met klanten als Adidas, Grolsch en Libresse. Het management van het ‘nieuwe’ bureau is in handen van Mariska de Jonge en de van de-construct UK afkomstige Neil Bedwell.

related partner content for mobile comes here

Het van oorsprong Britse de-construct opende halverwege vorig jaar een vestiging in Amsterdam om zijn internationale klanten met hoofdkantoor in Nederland (zoals Adidas) beter te kunnen bedienen. Het Amsterdamse de-construct zal nauw gaan samenwerken met de vestiging in London, onder andere middels een actief uitwisselingsprogramma van talenten.

Het in Naarden gevestigde Bookmark blijft als bureau bestaan en zal de focus leggen op crm en internetstrategieën en -technologie. De dagelijkse leiding is in handen van Edward Hoogeveen en Riccardo Marchi. Brian Oostenbrink, voormalig managing director van Clay amsterdam, is per 1 januari aan de slag gegaan als new business director van Isobar Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in