Coq de Grand Honneur voor Auke Visser


Auke Visser verdient volgens het CMC een Coq de Grand Honneur 'door zijn inzet en liefde voor het vak' . Hij is actief sinds 1970 en al jaren het gezicht van de uitgeverijen Geïllustreerde Pers, Admedia, VNU Tijdschriften, later Sanoma en meest recent Sanoma Men’s Magazines. Visser is daarnaast al jaren voorzitter van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) en actief voor talloze andere zaken binnen het communicatievak.
De Coqs d’Honneur 2008 gingen naar Henri van der Aat, Roland van der Vorst en Elsbeth Polak. Van der Aat 'hoort bij de inspirators die sponsoring in Nederland vergaand hebben geprofessionaliseerd en een volwaardige plaats in de communicatiemix hebben gegeven'. Roland van der Vorst 'heeft heel snel een hoog niveau weten te bereiken binnen het gehele communicatievak' en Elsbeth Polak krijgt de Coq d'Honneur omdat ze 'het boegbeeld is van de GVR Slagzinnencommissie'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Jonge Haan 2008, de prijs voor een jong aanstormend talent binnen het marketingcommunicatievak, ging naar Lobke Hidding. 'Ondanks haar jonge leeftijd heeft zij al jaren ervaring en daarmee al flink haar sporen verdiend. Bij het mediabureau De Media Maatschap komt zij echt tot haar recht.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid