Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijn Baart en Roderick Verplanken (IJsbaart): ‘We willen geen copycat zijn’

Een gesprek met twee ijsmakers die de switch maakten om 100 procent plantaardig te gaan. En niet zonder succes, IJsbaart is groeiende.
Roderick Verplanken en Tijn Baart
Roderick Verplanken en Tijn Baart
© Beeld: Wouter Boon
Roderick Verplanken en Tijn Baart
Roderick Verplanken en Tijn Baart
© Beeld: Wouter Boon

Tijn Baart, oprichter van IJsbaart, is opgeleid als kok en begon met de verkoop van zijn zelfgemaakte ijs vanuit een foodtruck. Sinds vorig jaar is Roderick Verplanken de marketingman bij IJsbaart. Onder zijn leiding heeft het merk een grote metamorfose ondergaan en is besloten om het ijs 100 procent plantaardig te maken. Dat lijkt effect te sorteren; het merk groeit in de horeca en ligt sinds dit jaar ook bij Albert Heijn.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in