Tesco herziet strategie in VS
Britse supermarktketen Tesco houdt zijn Amerikaanse winkelformule Fresh & Easy tegen het licht, vanwege tegenvallende resultaten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De topman van het onderdeel, Tim Mason, treedt af. Dat maakte Tesco woensdag bekend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tesco, de op twee na grootste detailhandelaar ter wereld, slaagt er maar niet in winst te maken met Fresh & Easy. 'Het is nu duidelijk dat de formule in zijn huidige vorm geen acceptabel aandeelhoudersrendement oplevert binnen een redelijke termijn', concludeert het bedrijf.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSinds de introductie van Fresh & Easy in 2007 leed het bedrijf bijna 1 miljard pond (1,2 miljard euro) verlies op de formule.
In de herziening van de strategie voor het onderdeel worden alle opties bekeken, aldus Tesco.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid