Finalisten Communicatieprijs Brabant bekend


Juryvoorzitter Pieter Hemels heeft de zes finalisten die gaan strijden voor de Communicatieprijs Brabant 2012 bekendgemaakt. Dit gebeurde tijdens de ‘Meet the Jury’ in Jan van Besouw in Goirle.
In de categorie effectief zijn dit Dutch Technology Week (Bex Communicatie), QuinnyCasters (GiDesign) en Toekomstdromen (Technische Universiteit Eindhoven).
De creatieve finaleplaatsen gingen naar Roze Maandag (Scheepens Reclameadviseurs), Mano Macchiato (Veldkamp Produkties) en de Familie Breburg Koopsoap (Schwung Reclame).
Voor deze zeventiende editie van de Communicatieprijs Brabant waren 36 campagnes ingezonden. Om het publiek meer inzicht te geven in de beoordelingscriteria van de jury, is Meet the Jury opgezet. Tijdens workshops konden deelnemers de jury bevragen over alle inzendingen en er zodoende achter komen waar zij zich in hun oordeel door laten leiden.
’s Avonds kregen tien inzenders een minuut de tijd om hun campagne ‘op de stip’ te verdedigen en vragen van de jury te beantwoorden.
Naast voorzitter Pieter Hemels bestaat de jury uit media-ethicus Huub Evers, creatief docente Jeannine van den Boer (St. Lucas), voormalig Communicatievrouw van het Jaar Baukje ter Huurne en communicatiestrateeg René Westbroek.
Op 3 januari worden de twee winnaars bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid