Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Communicatieprijs Brabant bekend

Juryvoorzitter Pieter Hemels heeft de zes finalisten die gaan strijden voor de Communicatieprijs Brabant 2012 bekendgemaakt. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juryvoorzitter Pieter Hemels heeft de zes finalisten die gaan strijden voor de bekendgemaakt. Dit gebeurde tijdens de ‘Meet the Jury’ in Jan van Besouw in Goirle.

related partner content for mobile comes here

In de categorie effectief zijn dit Dutch Technology Week (Bex Communicatie), QuinnyCasters (GiDesign) en Toekomstdromen (Technische Universiteit Eindhoven).
De creatieve finaleplaatsen gingen naar Roze Maandag (Scheepens Reclameadviseurs), Mano Macchiato (Veldkamp Produkties) en de Familie Breburg Koopsoap (Schwung Reclame).
Voor deze zeventiende editie van de Communicatieprijs Brabant waren 36 campagnes ingezonden. Om het publiek meer inzicht te geven in de beoordelingscriteria van de jury, is Meet the Jury opgezet. Tijdens workshops konden deelnemers de jury bevragen over alle inzendingen en er zodoende achter komen waar zij zich in hun oordeel door laten leiden.
’s Avonds kregen tien inzenders een minuut de tijd om hun campagne ‘op de stip’ te verdedigen en vragen van de jury te beantwoorden.
Naast voorzitter Pieter Hemels bestaat de jury uit media-ethicus Huub Evers, creatief docente Jeannine van den Boer (St. Lucas), voormalig Communicatievrouw van het Jaar Baukje ter Huurne en communicatiestrateeg René Westbroek.
Op 3 januari worden de twee winnaars bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in