Coca-Cola wint in Cannes
The Coca-Coca Company heeft de Cannes Lions 2013 Award gewonnen als creative marketer of the year.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgend jaar wordt de frisdrankfabrikant geëerd vanwege zijn de jarenlange communicatie- en marketinginspanningen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De prijs, voorheen Advertiser of the Year Award genoemd, is bestemd voor merken die inspireren, innoveren en creativiteit aanmoedigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCoca-Cola won zijn eerste Cannes Lion in 1967. Daarna volgden nog meer dan honderd Lions in verschillende advertentie- en communicatiedisciplines. Daar hoort ook de Design Grand Prix bij voor Coca Cola USA, die ze in 2008 kregen voor de merkidentiteit. Dit jaar won Coca-Cola China nog de Outdoor Grand Prix voor Coke Hands.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid