Reclamespecial RTL Z: de effectiviteit van reclame
Roderick Veelo van RTL Z interviewt Stephan Fellinger (SpinAwards, Blogo Media) en Joris van Heukelom (voorzitter IAB) over de toekomst van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Roderick Veelo van RTL Z interviewt Stephan Fellinger (SpinAwards, Blogo Media) en Joris van Heukelom (voorzitter IAB) over de toekomst van adverteren. Wat is het gevolg van uitgesteld kijken voor adverteerders? Hoe zorg je dat de boodschap online aankomt? RTL Z maakte tijdens de 24 uur van de Reclame programma's in samenwerking met Adformatie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid