Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus kiest voor Het PR Bureau na campagnes Fabeltjeskrant en Tupperware

Twee succesvolle activaties aanleiding om samenwerking officieel voort te zetten.
PLUS-actie
PLUS-actie

Plus heeft Het PR Bureau gekozen als partner voor het ontwikkelen van spraakmakende pr-campagnes. De keuze volgt na een kennismakingsfase waarin Het PR Bureau twee creatieve PR-campagnes ontwikkelde voor twee spaaracties van de supermarktketen. 

related partner content for mobile comes here

Creatieve campagnes met een twist

Plus vroeg Het PR Bureau twee creatieve pr-campagnes te ontwikkelen rondom de spaaracties van de supermarktketen. Dit leidde tot de Tupperware-spaaractie ‘Breng Je Tupperware Terug Naar Je Ouders’-dag. Jongeren werden hierin aangemoedigd al het Tupperware eindelijk eens terug te brengen bij de rechtmatige eigenaar: papa en mama. 

Daarnaast leidde de samenwerking tot de spaaractie met de Fabeltjeskrant-handpoppen die met gepersonaliseerde boodschap naar influencers en journalisten werden verstuurd, ingesproken door niemand minder dan Meneer de Uil zelf. Beide activiteiten zorgden voor de nodige reuring rondom de spaaracties en werden breed opgepakt in de media.

Positionering 'goed eten'

Deze eerste twee campagnes zijn een voorbode voor de nieuwe creatieve samenwerking, melden Het PR Bureau en Plus. Sinds begin juni hebben zij de handen officieel ineen geslagen om mooie campagnes te ontwikkelen 'die verrassen en raken'.

Esmee Blom, Communicatiemanager Campagnes bij Plus, wil de positionering ‘Goed eten, daar houden we van’ verstevigen met onderscheidende en spraakmakende campagnes. ‘PR is hierin voor ons een belangrijk onderdeel.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in