Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijk uit bij de brouwerij van 8.6, je wordt nog wakker met een tattoo

Bavaria-brouwerij plaatst een tattoo-shop tussen ketels zodat je het zetten van een tatoeage 'nog intenser kan beleven'.
De tattoo-shop 8.6
De tattoo-shop 8.6
De tattoo-shop 8.6
De tattoo-shop 8.6

Ze noemen het een ‘wereldprimeur’ en het past ook helemaal bij het merk, maken we uit het persbericht op. De Bavaria-brouwerij in Lieshout heeft een tattoo-shop geopend tussen de ketels voor het biermerk 8.6. Waarom? Met de tattooshop-in-brewery wil 8.6 mensen prikkelen om het zetten van een tattoo nog intenser te beleven.

related partner content for mobile comes here

Voor deze pr-actie is samenwerking gezocht met Peter van der Helm – eigenaar van tattoo- en graffitishop Walls and Skin en groothandel Tattooland. Hij zet de tattoos. Voor de echte waaghalzen (of degenen die wat te veel 8.6 hebben geproefd) heeft de shop nog een bijzonderheid: de no look-tattoo-muur: je steekt je hand door het gat in de muur en laat de tatoeëerder lekker zijn gang gaan.

Gesponsorde tattoos

Het zwaardere bier, inderdaad met een alcohol-percentage van 8,6%, is een van de grootste merken van het Swinkels-concern en afficheert zich al langer met de tattoo-scene. Het is partner van de Paris Tattoo Convention, de grootste tattooshow in Europa, en sponsort dit jaar voor het eerst de tattoo-shows in Lyon en Barcelona. Ook laat het bierblikken ontwerpen door bekende tattoo-artiesten.

De 8.6 tattoo shop is op afspraak geopend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Klaas

Stoer

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in