Kijk uit bij de brouwerij van 8.6, je wordt nog wakker met een tattoo
Ze noemen het een ‘wereldprimeur’ en het past ook helemaal bij het merk, maken we uit het persbericht op. De Bavaria-brouwerij in Lieshout heeft een tattoo-shop geopend tussen de ketels voor het biermerk 8.6. Waarom? ‘Met de tattooshop-in-brewery wil 8.6 mensen prikkelen om het zetten van een tattoo nog intenser te beleven.’
Voor deze pr-actie is samenwerking gezocht met Peter van der Helm – eigenaar van tattoo- en graffitishop Walls and Skin en groothandel Tattooland. Hij zet de tattoos. Voor de echte waaghalzen (of degenen die wat te veel 8.6 hebben geproefd) heeft de shop nog een bijzonderheid: de no look-tattoo-muur: je steekt je hand door het gat in de muur en laat de tatoeëerder lekker zijn gang gaan.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaGesponsorde tattoos
Het zwaardere bier, inderdaad met een alcohol-percentage van 8,6%, is een van de grootste merken van het Swinkels-concern en afficheert zich al langer met de tattoo-scene. Het is partner van de Paris Tattoo Convention, de grootste tattooshow in Europa, en sponsort dit jaar voor het eerst de tattoo-shows in Lyon en Barcelona. Ook laat het bierblikken ontwerpen door bekende tattoo-artiesten.
De 8.6 tattoo shop is op afspraak geopend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidStoer