Overslaan en naar de inhoud gaan

AFC Ajax haalt Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen binnen

De Kok wordt hoofd marketing, Anton-Jan Thijssen manager brand partnerships.
Esther de Kok en Anton-Jan  Thijssen
Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen
© LinkedIn
Esther de Kok en Anton-Jan  Thijssen
Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen
© LinkedIn

Esther de Kok en Anton-Jan Thijssen zijn overgestapt naar de nieuwe afdeling Marketing en Brand Partnerships van AFC Ajax. Ze zijn er aan de slag gegaan als respectievelijk manager marketing en manager brand partnerships.

related partner content for mobile comes here

De Kok is afkomstig van Ogilvy & Mather Amsterdam, waar ze zes jaar werkte. De laatste 2,5  jaar vervulde ze de rol van Global Account Director met als key accounts KFC, Signify en Sennheiser.

Anton-Jan Thijsen stapt over van Helden Media, waar hij anderhalf jaar als strateeg werkte. Daarvoor werkte hij onder meer als managing partner bij Neboko Smarts en TBWA Busted.

samengevoegde afdeling

Beiden komen op de samengevoegde afdeling Marketing & Brand Partnerships te werken. Met de nieuwe afdeling wil Ajax beter inspelen op de veranderende vraag van de commerciële partners.  Cas Biesta leidt de nieuwe afdeling die onder verantwoordelijkheid valt van commercieel directeur Menno Geelen.

De Kok en Thijssen vervangen de eerder vertrokken Bart van Essen en Sjoerd van Schooten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in