Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips weer favoriete werkgever

Philips is opnieuw de favoriete werkgever van jonge hogeropgeleiden. Het bedrijf is vooral populair onder technici en IT'ers.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het elektronicaconcern is daarmee al voor de vijfde keer op rij het favoriete bedrijf om voor tewerken. Op de tweede plaats staat olieconcern Shell, net als vorig jaar. ABN Amro heeft INGverdrongen van de derde plaats.

related partner content for mobile comes here

Acht van de tien favoriete werkgevers van vorig jaar hebben hun positie in de toptien kunnenprolongeren. Ahold en KPMG zijn echter verdreven door TNO en IBM. Het onderzoek isgehouden nog voor het recente boekhoudschandaal bij Ahold.

Uit het onderzoek blijkt dat de overheid populairder is geworden als werkgever. Van deondervraagden zou 70 procent wel bij de overheid willen werken. Vorig jaar was dat 60 procent.Jongeren verwachten bij de overheid een betere balans tussen werk- en privé-tijd.

Bovendien heeft een reclamecampagne het imago van de rijksoverheid verbeterd, blijkt uit hetIntermediair-onderzoek. De campagne 'Werken bij het Rijk' is uitgeroepen tot de bestewervingscampagne voor nieuw personeel, gevolgd door die van de Belastingdienst en ABN Amro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in