Overslaan en naar de inhoud gaan

37Celsius introduceert ProBAR

Merkconsultancy 37Celsius heeft samen met NFO Trendbox een researchtool ontwikkeld, die in staat moet zijn probleemmerken te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast heeft 37Celsius de twaalf belangrijkstetypen probleemmerken gedefinieerd. NFO Trendbox heeft een pilot onderzoekafgerond, waarin met ProBAR twintig merken in kaart zijn gebracht opassociaties met gedateerdheid.

related partner content for mobile comes here

Merkconsultancy 37Celsius van Frank Haveman en Jorge Labadie heeft zichgespecialiseerd in het analyseren van en vinden van oplossingen voorprobleemmerken. Dit zijn merken met negatieve associaties of waarbijcruciale associaties juist ontbreken. Inmiddels heeft 37Celsius twaalf typenprobleemmerken gedefinieerd. Een paar voorbeelden: Out-of-Touch-merken(merken die niet in de ‘tijdgeest ' passen), Taboe-merken (merkenwaarmee je je niet durft te vertonen) en Donut-merken (merken die geenidentiteit hebben).

Frank Haveman: “Met deze tool moet men kunnen nagaanof je nu werkelijk een groot probleem hebt of dat het meer in hethoofd zit van een marketing manager, een consultant of een reclamecreatief.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in