37Celsius introduceert ProBAR


Daarnaast heeft 37Celsius de twaalf belangrijkstetypen probleemmerken gedefinieerd. NFO Trendbox heeft een pilot onderzoekafgerond, waarin met ProBAR twintig merken in kaart zijn gebracht opassociaties met gedateerdheid.
Merkconsultancy 37Celsius van Frank Haveman en Jorge Labadie heeft zichgespecialiseerd in het analyseren van en vinden van oplossingen voorprobleemmerken. Dit zijn merken met negatieve associaties of waarbijcruciale associaties juist ontbreken. Inmiddels heeft 37Celsius twaalf typenprobleemmerken gedefinieerd. Een paar voorbeelden: Out-of-Touch-merken(merken die niet in de ‘tijdgeest ' passen), Taboe-merken (merkenwaarmee je je niet durft te vertonen) en Donut-merken (merken die geenidentiteit hebben).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFrank Haveman: “Met deze tool moet men kunnen nagaanof je nu werkelijk een groot probleem hebt of dat het meer in hethoofd zit van een marketing manager, een consultant of een reclamecreatief.”?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid