Overslaan en naar de inhoud gaan

Anheuser-Busch Clio’s Advertiser of the Year

De organisatie van de Clio Awards heeft adverteerder Anheuser-Busch (fabrikant van Budweiser) tot Advertiser of the Year 2003 uitgeroepen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf krijgt de prijs overhandigd tijdens de Clio Festival Week in Miami Beach, in de week van 18 mei. Clio-baas Andrew Jaffe zegt dat Anheuser-Busch de prijs verdient op basis van het jarenlange creatieve werk voor Budweiser en Bud Light. De ‘Whassup!’-spotjes, gecreëerd door DDB/Chicago, zijn meerdere keren bekroond.

related partner content for mobile comes here

De Clio Advertiser of the Year award wordt sinds 1998 uitgereikt. Volvo, Volkswagen, adidas, Guinness en Nike hebben hem sindsdien gewonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in