Inkrimping Ford-budget slag voor WPP
Ford Motors heeft aangekondigd het reclamebudget met 20 procent in te krimpen. Het betekent een klap voor WPP, waar het autoconcern de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een besparing van 20 procent (wereldwijd) voor de komende twee jaar, betekent al gauw 6 miljard dollar. De aandelenkoers van WPP op de Londense beurs kelderde onmiddellijk na dit nieuws, meldt BrandRepublic.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
WPP-bureaus Young & Rubicam (in de VS) en Ogilvy & Mather (in Europa) werken op de Ford-accounts, waaronder Jaguar, Volvo en Land Rover. JWT heeft het grootste deel van het Ford-reclameaccount in handen, met een waarde van 1,4 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRecent nog besloot Ford het gehele communicatiebudget te consolideren bij de WPP Group.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid