Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamecampagne Stichting Fiets!: korte autoritten inperken

Stichting Fiets! start dit voorjaar een landelijke reclamecampagne op radio en met posters om het fietsen van en naar het werk te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het thema:"Wat is jouw smoes om niet naar je werk te fietsen?", hoopt de overkoepelende organisatie van fietsfabrikanten, importeurs en detaillisten vele korte verplaatsingen met de auto terug te dringen.

related partner content for mobile comes here

Laatste cijfers van het CBS laten zien dat de gemiddelde afstand voor woon-
werkverkeer niet meer dan 6 kilometers
bedraagt. Dat is volgens Stichting Fiets! een perfecte fietsafstand, zo’n 20 minuten).
De genoemde moet ervoor zorgen dat de fiets meer
gebruikt gaat worden in het woon-werkverkeer. Iedere Nederlander weet
dat hij best wat vaker op de fiets naar zijn werk zou kunnen gaan.
Want er is, beweert de organisatie, altijd een excuus of smoes te bedenken om in de auto te stappen. In de campagne zijn deze
‘smoesen’ vertaald naar woorden als ventielvrees, pedaalpaniek en
belbibbers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in