Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mobiel steeds meer onderdeel waar de consument bankkeuze op baseert'

De financiële sector merkt als geen ander de enorme adoptie van mobile devices door consumenten. Nederlandse banken spelen hierop in met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel bedrijven hebben het tegenwoordig over een ‘Mobile First’ strategie. Hoe belangrijk is mobiel voor ING?
Losekoot: “Volgens ING zal mobiel steeds vaker het startpunt worden voor consumenten bij het regelen van hun bankzaken. Dat is ook de manier hoe wij naar onze diensten aankijken. ING gelooft in mobiel en voor alle bankzaken willen we mobiel als vertrekpunt nemen.'

related partner content for mobile comes here

Lees verder op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in