Unilever: like een schoolmaaltijd
Unilever zal vandaag een miljoen schoolmaaltijden doneren aan het World Food Program. Het bedrijf lanceert daartoe een social mediacampagne, waarbij iedere like 1 schoolmaaltijd oplevert.
De actie wordt gepromoot middels de brandpages van de merken Knorr, Hellmann’s, Rama en Blueband.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaUnilever Food Solutions komt daarnaast met de interne campagne ’Buy a meal – we’ll donate a meal‘, om werknemers over te halen vandaag de speciale World Food Day dish te nuttigen in de kantines van de Unileverkantoren.
Unilever werkt hiertoe samen met cateraar Sodexo.
Antoine de Saint-Affrique, President Food bij Unilever, zegt: ‘Wereldvoedseldag is een goed moment om meer aandacht te genereren voor de honger in de wereld.’
Unilever heeft de afgelopen vijf jaar maaltijden geschonken aan het World Food Program, ter waarde van 15 miljoen dollar.
Unilever houdt de duurzame kalender goed in de gaten: zo tekende de fabrikant op de Dag van de Duurzaamheid een samenwerkingsovereenkomst met Solidaridad, om meer suikerriet te verwerken, in packaging bijvoorbeeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid