Cannes: NL 12 x op shortlist Film


De 12 Nederlandse inzendingen die op de shortlist Film staan zijn:
TBWA\Neboko (5): ‘Men with talent’ en ‘Walking Fridge’ voor Heineken, (beiden geproduceerd door Czar.nl) ‘Dutch Deluxe’ voor McDonald’s (Czar.nl), ‘Hairdresser’ en ‘Paramedics’ voor IDFA (productiemaatschappij 25FPS)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWieden+Kennedy (2): ‘How big can football get?’ voor FIFA10 (productiemaatschappij Knucklehead London) en ‘Keepie Uppie Challenge’ voor FIFA10 Video Game (productie: W+K Amsterdam)
180 Amsterdam (1): ‘Every team needs the spark’ voor Adidas International (produtiemaatschappij MJZ London)
DDB Amsterdam (1): ‘Leo’ voor Ziggo (Czar.nl)
XXS (1): ‘ Forgotten animals day’ voor Dierenbescherming (productie XXS)
Tribal DDB (1): ‘Philips vs the sun’ voor Philips (productie Pool Worldwide Amsterdam)
N=5 (1): ‘Live interactive billboard’ voor Rijksoverheid/ministerie van Binnenlandse Zaken (Wefilm Amsterdam)
Er waren dit jaar 78 inzendingen, vergeleken met 107 vorig jaar. Nederland won toen 5 Film Leeuwen. Lode Schaeffer (Indie) zit namens ons land in de jury.
Tot nu toe heeft Nederland twee Gouden, 7 Zilveren en 3 Bronzen Leeuwen gewonnen.
Zaterdagavond wordt het 57ste Internationale Reclamefestival van Cannes afgesloten met de uitreiking van de Film, Film Craft en Titanium & Integrated Awards Ceremony.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid