Overslaan en naar de inhoud gaan

CBS Outdoor beëindigt overeenkomst met Connexxion

CBS Outdoor heeft de overeenkomst met vervoersmaatschappij Connexxion beëindigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds de overname van Promove in 2002 heeft CBS Outdoor de exclusieve reclamerechten van de Connexxion-vloot. Maar door het verlies van enkele specifieke gebieden in de Connexxion concessies voldeed het contract niet meer aan de kwalitatieve strategie van CBS Outdoor. Daarom heeft de outdoor exploitant besloten het contract te beëindigden.

related partner content for mobile comes here

'Dit is een weloverwogen besluit en uitsluitend onze eigen keuze', zegt managing director Frank Hardenberg van CBS Outdoor. 'Wij focussen ons sterk op de grote steden concessies, zoals onze exclusieve concessie-overeenkomsten op de bussen en trams in steden zoals Rotterdam, Den Haag en Utrecht. CBS Outdoor heeft de uitdrukkelijke wens sterk te groeien in het premium segment binnen alle beschikbare out-of-home mogelijkheden.'

Aanvullend hierop heeft CBS Outdoor een strategische alliance gesloten met Triple Media, die vanaf heden de Connexxion concessie behartigt, om het crossmediale pakket On the Move te kunnen blijven continueren. Ook gaat CBS Outdoor door met de bus/trampropositie De 3 grote steden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in