
In 2008 was de nettowinst nog ruim 100.000 euro. De regiozender heeft al sinds 2007, net als andere regionale omroepen, last van dalende reclame-inkomsten, vooral op televisiegebied.
Volgens de omroep is op tijd begonnen met kostenbesparingen, waardoor dalende advertentie-inkomsten zijn opgevangen. De regionale omroep besloot investeringen uit te stellen en een eerder ingestelde vacaturestop voorlopig te handhaven. Ook werden variabele kosten verlaagd.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBezoek aan de L1-website steeg in 2009 met 28 pct tot anderhalf miljoen bezoekers. Het dagbereik van L1 TV daalde in 2009 met -1,7 pct naar 22,5 procent, maar het radiobereik nam met 0,2 procent toe.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee