Overslaan en naar de inhoud gaan

Niteliner en Gogo's winnen Perfecte Beat Award

De Hansnel Groep heeft met haar Niteliner-campagne voor Connexxion de Perfecte Beat Award gewonnen, een nieuwe reclameprijs voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd donderdag 3 juni uitgereikt in Amsterdam tijdens de tiende editie van het jaarcongres . Connexxion was genomineerd samen met Nivea Visage en Coolcat in de categorie jongerenmarketing 12 tot 24 jaar. In totaal waren er veertig campagnes ingezonden.

related partner content for mobile comes here

In de Niteliner-campagne draaide alles om suggestieve briefjes voor jongeren op uitgaansplaatsen. De briefjes werden als guerrilla-actie in jas- en broekzakken gestopt. Ze maakten duidelijk dat de afzender de ontvanger iets warms, veiligs en goedkoops voor de nacht aanbood. Ogenschijnlijk waren de briefjes afkomstig van medestappers, bij nadere bestudering bleken ze afkomstig van Connexxion.

De campagne is naar diverse middelen doorvertaald. De doelstelling om meer jongeren de Niteliner in te krijgen is ruimschoots gehaald.

De winnende Gogo’s-campagne werd door de jury qua resultaat erg geslaagd genoemd. 'Dat er van niets een enorme hype is gecreëerd (dranghekken voor de kinderen, aanzienlijk hoger marktaandeel) gaf de doorslag om de campagne te nomineren. Het is simpel maar toch briljant, en goed uitgevoerd in alle media.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in