Niteliner en Gogo's winnen Perfecte Beat Award
De prijs werd donderdag 3 juni uitgereikt in Amsterdam tijdens de tiende editie van het jaarcongres Trends in kids- en jongerenmarketing. Connexxion was genomineerd samen met Nivea Visage en Coolcat in de categorie jongerenmarketing 12 tot 24 jaar. In totaal waren er veertig campagnes ingezonden.
In de Niteliner-campagne draaide alles om suggestieve briefjes voor jongeren op uitgaansplaatsen. De briefjes werden als guerrilla-actie in jas- en broekzakken gestopt. Ze maakten duidelijk dat de afzender de ontvanger iets warms, veiligs en goedkoops voor de nacht aanbood. Ogenschijnlijk waren de briefjes afkomstig van medestappers, bij nadere bestudering bleken ze afkomstig van Connexxion.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe campagne is naar diverse middelen doorvertaald. De doelstelling om meer jongeren de Niteliner in te krijgen is ruimschoots gehaald.
De winnende Gogo’s-campagne werd door de jury qua resultaat erg geslaagd genoemd. 'Dat er van niets een enorme hype is gecreëerd (dranghekken voor de kinderen, aanzienlijk hoger marktaandeel) gaf de doorslag om de campagne te nomineren. Het is simpel maar toch briljant, en goed uitgevoerd in alle media.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid