Van Eijk Marketeer of the Year 2010


De prijs gaat naar de marketeer die het afgelopen jaar op drie punten excellent gescoord heeft: hij laat zien dat er door marketing successen worden bereikt, is innovatief en geeft marketing zijn rechtvaardige plek in de boardroom.
De jury meldt dat Van Eijk durft te kiezen en niet is blijven steken in compromissen. 'Je moet het maar durven: een andere distributie, doelgroep én assortiment. En dat binnen 8 maanden tijd. Wehkamp.nl is het gevolg van goede herpositionering met uitstekende resultaten. Het gevolg van scherp marketing-inzicht. Ton van Eijk heeft het merk echt opnieuw uitgevonden.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan Eijk liet in de laatste ronde de twee andere genomineerden Boukje Bügel (40), commercieel directeur van NS Reizigers en Felix Tenniglo (48), managing partner Inshared, achter zich.
De prijs is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Tijdschrift voor Marketing en wordt mede mogelijk gemaakt door USG Capacity.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid