Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Eijk Marketeer of the Year 2010

Ton van Eijk (58), strategisch adviseur marketing, positionering en branding bij wehkamp.nl is gisteravond uitgeroepen tot Marketeer of the…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs gaat naar de marketeer die het afgelopen jaar op drie punten excellent gescoord heeft: hij laat zien dat er door marketing successen worden bereikt, is innovatief en geeft marketing zijn rechtvaardige plek in de boardroom.

related partner content for mobile comes here

De jury meldt dat Van Eijk durft te kiezen en niet is blijven steken in compromissen. 'Je moet het maar durven: een andere distributie, doelgroep én assortiment. En dat binnen 8 maanden tijd. is het gevolg van goede herpositionering met uitstekende resultaten. Het gevolg van scherp marketing-inzicht. Ton van Eijk heeft het merk echt opnieuw uitgevonden.’

Van Eijk liet in de laatste ronde de twee andere genomineerden Boukje Bügel (40), commercieel directeur van NS Reizigers en Felix Tenniglo (48), managing partner Inshared, achter zich.

De prijs is een initiatief van , Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het en wordt mede mogelijk gemaakt door USG Capacity.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in