
De 100e aflevering van Bakkie Media heeft een speciaal thema: ouderschapsmarketing, en dat dan nu eens specifiek gericht op vaders. In deze feestelijke aflevering kondigt een van de Bakkie Media-makers namelijk aan dat hij vader gaat worden.
En dus: wat is rol van de vader in marketing eigenlijk, en komt die voldoende aan bod? Wat zijn typische 'daddy brands'? Thijs en Daniel vroegen Rik van Elk, CEO van FamilyBlend, naar parenting, momfluencers én dadfluencers. Maar ook: welke 'daddy issues' hebben de heren Bakkie Media-makers eigenlijk zelf en hoe zit het in een galaxy far far away? De rubriek complot or not staat als vanzelfsprekend geheel in het thema van deze Bakkie Media.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandGenoeg redenen om er weer eens lekker voor te gaan zitten voor deze extra lange jubileumuitzending.
Luister de uitzending op Spotify of Apple Podcast.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid