Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom ouderschapsmarketing het gesprek is van de 100ste Bakkie Media-podcast

Een feestelijke uitzending met extra feestelijk nieuws.
Bakkie Media
Thijs en Daniel vieren de 100ste podcastaflevering
© Bakkie Media
Bakkie Media
Thijs en Daniel vieren de 100ste podcastaflevering
© Bakkie Media

De 100e aflevering van Bakkie Media heeft een speciaal thema: ouderschapsmarketing, en dat dan nu eens specifiek gericht op vaders. In deze feestelijke aflevering kondigt een van de Bakkie Media-makers namelijk aan dat hij vader gaat worden.

En dus: wat is rol van de vader in marketing eigenlijk, en komt die voldoende aan bod? Wat zijn typische 'daddy brands'? Thijs en Daniel vroegen Rik van Elk, CEO van FamilyBlend, naar parenting, momfluencers én dadfluencers. Maar ook: welke 'daddy issues' hebben de heren Bakkie Media-makers eigenlijk zelf en hoe zit het in een galaxy far far away? De rubriek complot or not staat als vanzelfsprekend geheel in het thema van deze Bakkie Media.

Genoeg redenen om er weer eens lekker voor te gaan zitten voor deze extra lange jubileumuitzending. 

Luister de uitzending op Spotify of Apple Podcast.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in