Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf met Premium Display Advertising

Telegraaf Media Nederland introduceert Premium Display Advertising, die adverteerders in staat stelt webpagina’s commercieel volledig te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Display advertenties van andere adverteerders worden hierbij letterlijk geweerd. Ruud Mooij, directeur Online Marketing & Sales: ‘Door het uitsluiten van andere adverteerders creëren wij exclusiviteit. De boodschap heeft een optimale impact, doordat de bezoeker niet door andere advertenties wordt afgeleid. De advertentie wordt zo maximaal opgemerkt door de bezoeker, wat leidt tot betere campagneresultaten.’

related partner content for mobile comes here

Premium Display Advertising wordt tegen gelijke tarieven aangeboden. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk een medium rectangle tegen hetzelfde tarief als in 2008 af te nemen, met het grote verschil dat er geen andere adverteerders worden getoond met display advertising. Adverteerders die exclusiviteit minder belangrijk vinden, krijgen een prijsvoordeel binnen het huidige productportfolio. In vergelijking met 2008 zijn daarom op veel posities de tarieven van 25 tot 50 pct verlaagd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in