Overslaan en naar de inhoud gaan

VliegMerk van 320 miljoen

KLM koopt Alitalia voor 320 miljoen was het simpele bericht. Peter Ligthart directeur KLM kwam bij de NOS journaal even uitleggen waarom.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nou ja mijnheer KLM stamelde er wat overheen maar we moesten begrijpen dat het een goeie koop was zonder dat hij het zichtbaar zelf wist. Nou begrijp ik best dat je alleen al strategisch in de vliegwereld moet kopen wat er voor je voeten komt. De Italianen sluiten natuurlijk aan bij wat AirFranceKLM te bieden heeft. De Italianen willen best via Schiphol of Parijs vliegen als het maar met hun Alitalia kan. Dat het alleen een Merk is dat nog wat overjarige toestellen en veelvuldig stakend personeel heeft. . ach.

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk het lijnennet en start en landingsrechten hebben ook waarde maar er moet toch wel vaak in gesneden worden. Italia is toch een belangrijk land dat zich verheugt in een groeiende belangstelling, dus uitbreiding van het aantal lijnen alleen al naar de laars is lucratief. En. . . het is een Merk.

Dat levert weer Merkdiscussie op want wat is de waarde van een Merk en hoe waardeer je dat? Mijnheer KLM kwam er niet uit maar dat een Merk balanswaarde heeft is duidelijk. Hoewel een aloude discussie wordt daar weer mee uit de hangar gehaald.
Maar ja mijn Italiaanse vriendin is er blij mee en dat heeft dus Merkwaarde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in