VliegMerk van 320 miljoen
Nou ja mijnheer KLM stamelde er wat overheen maar we moesten begrijpen dat het een goeie koop was zonder dat hij het zichtbaar zelf wist. Nou begrijp ik best dat je alleen al strategisch in de vliegwereld moet kopen wat er voor je voeten komt. De Italianen sluiten natuurlijk aan bij wat AirFranceKLM te bieden heeft. De Italianen willen best via Schiphol of Parijs vliegen als het maar met hun Alitalia kan. Dat het alleen een Merk is dat nog wat overjarige toestellen en veelvuldig stakend personeel heeft. . ach.
Natuurlijk het lijnennet en start en landingsrechten hebben ook waarde maar er moet toch wel vaak in gesneden worden. Italia is toch een belangrijk land dat zich verheugt in een groeiende belangstelling, dus uitbreiding van het aantal lijnen alleen al naar de laars is lucratief. En. . . het is een Merk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Dat levert weer Merkdiscussie op want wat is de waarde van een Merk en hoe waardeer je dat? Mijnheer KLM kwam er niet uit maar dat een Merk balanswaarde heeft is duidelijk. Hoewel een aloude discussie wordt daar weer mee uit de hangar gehaald.
Maar ja mijn Italiaanse vriendin is er blij mee en dat heeft dus Merkwaarde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid