E Power houdt wedstrijd adverteerders


E Power (10 jaar geleden gestart als CRN) wil met deze actie de creatieve mogelijkheden van radio in combinatie met online onder de aandacht brengen bij reclame- en mediabureaus. Jan Lagrouw, directeur van E Power: 'Wij hebben de afgelopen 10 jaar geweldige creatieve acties voorbij zien komen, maar die werden altijd geïnitieerd door onze zenders. Met de Amma's in aantocht zou het fantastisch zijn als een bureau voor één van haar adverteerders met een briljant idee op de proppen komt. Vanuit RAB wordt de effectiviteit van radio op dit moment al onder de aandacht gebracht door een grote collectieve actie waar alle Nederlandse radiozenders aan meewerken, wij willen dit met onze jubileumactie nog eens benadrukken door planners en creatieven uit te dagen om die 50.000 euro in de wacht te slepen.'
De jury bestaat uit George Bohlander (RAB), Joeri Jansen (reclamebureau Rich), Bert Kamp (Rabobank) en Danny Knippels (Pors Impact Creative). Het indienen van creatieve concepten is mogelijk tot en met 28 februari 2009.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid