Overslaan en naar de inhoud gaan

E Power houdt wedstrijd adverteerders

Onder het motto 'Doe eens gek, doe eens creatief' vieren de commerciële regiozenders hun tienjarig jubileum met een wedstrijd waarin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E Power (10 jaar geleden gestart als CRN) wil met deze actie de creatieve mogelijkheden van radio in combinatie met online onder de aandacht brengen bij reclame- en mediabureaus. Jan Lagrouw, directeur van : 'Wij hebben de afgelopen 10 jaar geweldige creatieve acties voorbij zien komen, maar die werden altijd geïnitieerd door onze zenders. Met de Amma's in aantocht zou het fantastisch zijn als een bureau voor één van haar adverteerders met een briljant idee op de proppen komt. Vanuit RAB wordt de effectiviteit van radio op dit moment al onder de aandacht gebracht door een grote collectieve actie waar alle Nederlandse radiozenders aan meewerken, wij willen dit met onze jubileumactie nog eens benadrukken door planners en creatieven uit te dagen om die 50.000 euro in de wacht te slepen.'

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit George Bohlander (RAB), Joeri Jansen (reclamebureau Rich), Bert Kamp (Rabobank) en Danny Knippels (Pors Impact Creative). Het indienen van creatieve concepten is mogelijk tot en met 28 februari 2009.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in