GeenStijl wil publieke omroep
Website GeenStijl (onderdeel van Telegraaf Media Nederland) wil een publieke omroep beginnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt hoofdredacteur Dominique Weesie. ‘Waarom? Gewoon, omdat het kan! En omdat wij ook wel eens een greep willen doen in de 500 miljoen die jaarlijks over de slagboom van het Mediapark wordt gekieperd’, aldus Weesie. Bovendien is hij van mening ‘dat in het huidige publieke bestel een grote groep mensen niet wordt bediend’. De naam van de omroep wordt Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke (POWNED). Nieuwe omroepen moeten voor 1 april 50.000 leden hebben. Ook moet GeenStijl een vereniging oprichten zonder winstoogmerk en minister Plasterk ervan overtuigen dat de nieuwe omroep een bepaalde stroming in de samenleving vertegenwoordigt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid