Overslaan en naar de inhoud gaan

Wii Fit winnaar Buzz Awards 2008

De vierde editie van de Buzz Awards is gewonnen door Nintendo’s Wii Fit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten verkozen de gadget tot meest ‘buzzable’ (besproken, aangeraden) product van het jaar. De publieksprijs is een initiatief van Word of Mouth marketingbureau Buzzer en werd op dinsdag 13 januari uitgereikt tijdens een feestelijke ceremonie.

related partner content for mobile comes here

Consumenten nomineerden de afgelopen maanden meer dan 500 producten en diensten. Een vakjury (bestaande uit Karin van Gilst, Justien Marseille, Carl Rohde en Peter Verhaar) bracht dit aantal terug tot 24 finalisten. Duizenden Buzzers (consumenten die ingeschreven zijn bij Buzzer) beslisten daarna wie er als winnaar uit de ´buzz´ kwam.

Er waren naast de hoofdprijs voor Wii Fit ook acht winnaars in verschillende categorieën: Eten, bidden en beminnen, Peter R. de Vries (uitzending Joran), Nintendo Wii Fit, De Toppers, Asus EeePC, Lipton Pyramids Morocco, IceSave en Lego. De opvallendste trend van 2008 was de opkomst van luxe seksspeeltjes.

Voor 2009 voorspellen de Buzzers dat Lotus Speculoospasta het meest besproken product wordt. Vorig jaar bleek al dat Buzzers een vooruitziende blik hebben, want toen tipten ze Wii Fit als winnaar van 2008.

Meer over de uitslag van de Buzz Awards is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in