Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn Web2.0 echt helemaal zat...

Het zal de interactieve diehards, die hier af en toe langskomen, tegen de borst stuiten, maar marketeers gaan dit jaar back to basics met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast wordt er geïnvesteerd in research en insights.

related partner content for mobile comes here

Enne....ze willen niets meer horen over Web2.0 en milieu.

Op staat er meer over.

Social networking en MVO waren in 2008 nog in trek, maar in 2009 is het over.

Zo zegt , dat onderzoek deed voor de Marketing Executives Networking Group .
Het bureau komt met een lijst van 5 marketingtrends, maar de leukste vind ik wel dat marketeers dus Web2.0-moe zijn.

Het aantal marketeers dat niets moet weten van Web2.0, blogs en social networking, is tweemaal zo groot als vorig jaar.

Tegelijkertijd stellen marketeers dat ze van deze onderwerpen afweten.

In november 2008 vond 67 procent van de ondervraagde marketeers zich een beginner met betrekking tot deze onderwerpen.

Het worden weer leuke tijden.

Oh ja: blijft de belangrijkste marketinggoeroe, maar (78 jaar oud!) en komen er aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in