‘Kredietcrisis leidt tot nieuwe communicatie’
Communicatiebureau Coryfeeën verstuurde dit jaar haar nieuwjaarsgroet via een alternatief gratis communicatiemiddel door het hele land: de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
“Door de kredietcrisis worden vrachtwagens minder vaak gewassen, waardoor uw berichten langer blijven staan. Daarnaast bieden de files uw doelgroep ruim de tijd om uw boodschap te lezen. De problemen in het milieu zorgen het grootste deel van het jaar voor helder contrast om uw boodschap goed zichtbaar te maken. De tijdgeest is klaar voor ‘dirt-vertising’,” aldus het bureau in het begeleidende persbericht.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid