‘Callcenters profiteren van recessie’


Momenteel werven deurwaarders succesvol nieuwe opdrachtgevers en ook bestaande klanten dringen aan op een actiever incassobeleid. Pensioenfondsen stelden dat de recessie waarschijnlijk meer werk gaat betekenen voor hun callcenters.
Door de uitblijvende indexatie van de pensioenen zoeken de deelnemers meer contact met de fondsen. ‘Er is toch meer wantrouwen tussen bedrijf en klant’, aldus Marco Houthuijzen, woordvoerder van VCN.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCallcenters denken makkelijker aan personeel te komen door de recessie. Een callcenter van een hypotheekverstrekker merkte meer drukte op de financiële lijnen. ‘Over het algemeen geven onze leden aan dat de focus meer op verkoopgerichte dan op servicegerichte calls komt te liggen. Bedrijven willen gewoon meer klanten en meer omzet.’
Bron: telecommerce.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid