Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Callcenters profiteren van recessie’

De meeste callcenters profiteren van de recessie, zo blijkt uit onderzoek van brancheorganisatie VCN onder haar leden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Momenteel werven deurwaarders succesvol nieuwe opdrachtgevers en ook bestaande klanten dringen aan op een actiever incassobeleid. Pensioenfondsen stelden dat de recessie waarschijnlijk meer werk gaat betekenen voor hun callcenters.

related partner content for mobile comes here

Door de uitblijvende indexatie van de pensioenen zoeken de deelnemers meer contact met de fondsen. ‘Er is toch meer wantrouwen tussen bedrijf en klant’, aldus Marco Houthuijzen, woordvoerder van VCN.

Callcenters denken makkelijker aan personeel te komen door de recessie. Een callcenter van een hypotheekverstrekker merkte meer drukte op de financiële lijnen. ‘Over het algemeen geven onze leden aan dat de focus meer op verkoopgerichte dan op servicegerichte calls komt te liggen. Bedrijven willen gewoon meer klanten en meer omzet.’

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in