Top of Flop 2008: Nintendo Wii Fit
Nintendo Wii Fit is door de bezoekers van Marketing Online gekozen tot Top of Flop 2008. Maar liefst 34 procent vond dit de beste…
Op de tweede plek eindigt de Grolsch Cheersch (14 procent), gevolgd door Albert Heijn Kies & Kook (13 procent) en Nespresso Aeroccino (10 procent).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verkiezing vond in de laatste twee weken van december plaats. Bezoekers van Marketing Online konden toen kiezen uit 10 productintroducties. In totaal brachten 446 mensen een stem uit.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe volledige uitslag:
- Nintendo Wii Fit 34%
- Grolsch Cheersch 14%
- Albert Heijn Kies & Kook 13%
- Nespresso Aeroccino 10%
- Omo Klein & Krachtig 8%
- Eet kleur van Knorr 5%
- Mentos Gum Pocket Bottle 4%
- Lassie Wok Klaar 3%
- Silvo Wok It! en Grill It! 2%
- Aquafresh Iso Active 1%
In 2007 won Philips Living Colors, in 2006 was de prijs voor Läkerol (Leaf), in 2005 werd het iDeal. En in 2004 gingen de meeste stemmen naar Beertender.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid