Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop 2008: Nintendo Wii Fit

Nintendo Wii Fit is door de bezoekers van Marketing Online gekozen tot Top of Flop 2008. Maar liefst 34 procent vond dit de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de tweede plek eindigt de Grolsch Cheersch (14 procent), gevolgd door Albert Heijn Kies & Kook (13 procent) en Nespresso Aeroccino (10 procent).

related partner content for mobile comes here

De verkiezing vond in de laatste twee weken van december plaats. Bezoekers van Marketing Online konden toen kiezen uit 10 productintroducties. In totaal brachten 446 mensen een stem uit.

De volledige uitslag:

  • Nintendo Wii Fit 34%
  • Grolsch Cheersch 14%
  • Albert Heijn Kies & Kook 13%
  • Nespresso Aeroccino 10%
  • Omo Klein & Krachtig 8%
  • Eet kleur van Knorr 5%
  • Mentos Gum Pocket Bottle 4%
  • Lassie Wok Klaar 3%
  • Silvo Wok It! en Grill It! 2%
  • Aquafresh Iso Active 1%

In 2007 won Philips Living Colors, in 2006 was de prijs voor Läkerol (Leaf), in 2005 werd het iDeal. En in 2004 gingen de meeste stemmen naar Beertender.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in