
Op de tweede plek eindigt de Grolsch Cheersch (14 procent), gevolgd door Albert Heijn Kies & Kook (13 procent) en Nespresso Aeroccino (10 procent).
De verkiezing vond in de laatste twee weken van december plaats. Bezoekers van Marketing Online konden toen kiezen uit 10 productintroducties. In totaal brachten 446 mensen een stem uit.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe volledige uitslag:
- Nintendo Wii Fit 34%
- Grolsch Cheersch 14%
- Albert Heijn Kies & Kook 13%
- Nespresso Aeroccino 10%
- Omo Klein & Krachtig 8%
- Eet kleur van Knorr 5%
- Mentos Gum Pocket Bottle 4%
- Lassie Wok Klaar 3%
- Silvo Wok It! en Grill It! 2%
- Aquafresh Iso Active 1%
In 2007 won Philips Living Colors, in 2006 was de prijs voor Läkerol (Leaf), in 2005 werd het iDeal. En in 2004 gingen de meeste stemmen naar Beertender.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee