Overslaan en naar de inhoud gaan

Onitsuka Tiger wereldwijd naar Blast Radius

Blast Radius Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de wereldwijde marketingcommunicatie voor Onitsuka Tiger voor 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakt het van oorsprong Japanse sport-lifestylemerk vandaag bekend. Blast Radius neemt alle marketinginspanningen voor het merk voor rekening.

related partner content for mobile comes here

Lisa Hong, Head of Brand Management van Onitsuka Tiger Europe: ‘Op basis van de voortdurende noodzaak van merken om relevant te blijven, wilden we in zee gaan met een bureau dat een volledige campagnebenadering kan leveren en niet alleen maar een idee. Blast Radius heeft een bewezen staat van dienst als het gaat om het opstuwen van de business van klanten. Onitsuka Tiger staat aan het begin van een positieve reis naar een herdefiniëring van hoe we kunnen connecten met consumenten en we vertrouwen erop dat Blast Radius de juiste partner is voor deze taak.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in